Forever Young

kebahagian sebentar saja ));
10.17.2011 ? 0 Atashinchi ?
wahaii warga bl0gger dan warga2 yg sudi membaca bl0g saya teramat b0wink neyh ! HAHA , 

0rait , ary neyh saya juz na st0ry bahawa saya kmbli single ! i like single *pdhal dlam sdeyh ya amat :P , saya single p0n de sbb trtntu , maleh na ingt n maleh na crite dkad cni , even rasa amat sdeyh tpy saya redha c0z dye suda bhage nan 0wank trsyunk  ! na crik new l0ve ? 0hh wat mse neyh bia la sya single dlu , mhu aty neyh bt0y2 tenang , !sya tk0wt kena dpermainkn agyy )); ! agy p0n saya tghh exam cmpai laa 21/10/11 , alhamdulilah saya bleyh wat , mntak2 la kputusan el0k , ta na gagal agy hee ~ saya na ucap kn amat2 trima kasih kpda kak raja , tyna , finaz dan are yu c0z dg0 cter sdeyhh sya ! l0ve u muahh ~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post