Forever Young

this about my hunny bunny !
7.11.2011 ? 0 Atashinchi ?
hal0o , frendz t0day i want st0ry ab0ut my hunny bunny , theyy s0 special f0r me keyh <3 
    
 
FIRST MY HUNNY BUNNY



she nme is elly , dyee sys terbekk wat i laa ! i shyunk sys elly cngt ! dye ta cmb0nk cm 0wank lenn , dye bekkk meyh ! age ? yeahhh SPM VICTIMS , g0d luckk yeahh sys ! sys neyhh chantek rite ? chumel gitu auww ! yeahh sys i neyh tgh crikk bf ! s0 cpew2 b0yy ygg mhu kenalan nan dye neyhh fb http://www.facebook.com/teddy.pink ! k0me jgn wat pew2 nan sys i dahh , i cpukk k0me bnyk2 kalyy haha ! 
sys , ateq na bgy ta0k neyhhh , I L0VE U TRIPPLE , TRIPPLE LAA SYS TERBEKK !


 SEC0ND MY HUNNY BUNNY


she nme is intan syafinaz ! dye bestie i yg plink i shyunk auww ! ble ite 0wank da pr0b je ? ite 0wank always share ! bab g0sip ? ite 0wankk laa plinkk ckew ! heheeh , dpad g0sipp ta ingt dunia n0hhh ! single ? tidakk cma cklyy dyee cudaa d 'tken 0lehh wayn trex ! hahah ! dpew sweet teramat amat la sweet , cmpai i p0n jelez nan dpee auww ! ahaha , intan , i miss na lpakk nan intan laaa , :P heheheh !
this w0rd i want t0 say at u intan I L0VE U BESTIE >333, U IS MYY FRENDZ UNTIL END !




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post